My (dream) sweet 16

Jag har sett på säkert 10 avsnitt av ”My Sweet 16” i helgen och jag bara tänkte hur jag skulle vilja ha min fest!
Jag kom fram till att det hade varit coolt att ha en fest där ALLA ska ha på sig bandtröjor, bara äkta för att jag stör mig på festivalskit. Fast självklart är det bara jag som får ha med Paramore! Gud vad coolt det hade varit att söka upp Paramore och fråga personligen om dom kunde spela på min fest. Jag hade börjat gråta om jag träffade dom! Jag hade nog sett fram emot det mer än själva festen. Hade nog varit billigare att skaffa biljetter och följa med dom på varje konsertstopp…
NU TAPPADE JAG TRÅDEN: fest, fest, fest!
Jag gillar temat konsert, men en rosa fest hade också varit coolt. Det kan ju vara en rosakonsert! Fast det låter som värsta rosabandetevent… JAG HAR DET!” Brick By Boring Brick” tema! Jag skulle nog lagt till någon annan färg än gul också, men själva ”she lives in a fairytale” är coolt! Jag tolkar låten som att man vill ifrån verkligheten och man går vilse i sin fantasi!
Flaskorna i buskarna hade varit jättefina om man hade ställt lite buskar är och där. Det hade varit fint om det hängde hur många höstlöv och fjärilar som helst i fiskelinor från taket, som att det var på väg att åka ner. Slottet man ser i bakgrunden hade kunnat vara jättestort och stå i en hörna! Man hade inte kunnat på in i det, men det hade sett maffigt ut! Ramarna utan något i är ju lätt att sätta upp tomma på en vägg eller hänga dom i taket som avskiljare om man väljer att ha bord och sånt.
Självklart så hade jag gjort allt för att få tag i en lika dan klänning som Hayley har i videon, om det nu hade gått att fixa. Det som hade gjort festen till en lyckad fest hade varit om Paramore faktiskt spelade på festen. En toppenfest hade det varit!


Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en rolig fest det ;)

2010-05-06 @ 14:08:53
URL: http://theforgottenchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0