Nu är lovet slut...

Är i skolan nu, första dagen efter lovet. Jag är inte så jättetrött faktiskt, men det ska bli najs och gå och lägga sig och sova middag när jag kommer hem. Slutar ju klockan 11 idag och om jag har tur så hinner jag hemma 12.49.

Jag har inget att göra i skolan. Vi håller fortfarande på med webbdesign och jag behöver inte göra någonting eftersom att jag inte får något betyg i det. Jag hade lika bra kunnat vara hemma, men av regler om csn och sånt så måste jag befinna mig i skolan. Dumt. Jag har lite på ett svenskaarbete att göra, men det är allt. Har ju en lektion imorgon till det också. Ganska lungt på skolfronten med andra ord.

Jag hade tänkt att gå på bio imorgon! "Shutter Island". Mina päron såg den i fredags och tyckte att den var riktigt bra. Jag tänkte också se den och såg att det var csn rabatt på den på vardagar´. Idag kan jag inte eftersom att det är "Outsiders" och "Spörlöst" på tv, men imorgon klockan 18 så sitter jag antagligen i en biosalong. Spännande. Nu är klockan 9 och jag ska få något gjort... (Hoppas att jag får mig själv till att göra det också!)

Jag gillade faktiskt denna låten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0