Känner mig trött och kreativ

Denna helgen har varit väldigt omtumlande. Det har hänt bra saker, men även mindre bra saker. Men livet går ju upp och ner, så kommer det alltid vara.

Jag har haft en riktigt konstig dag igår. Jag och min syster var hemma för att vi båda var sjuka. Vi underhöll oss på alla möjliga sätt. Vi spelade kort i två-tre timmar. Och vid ett tiden så plingade det på dörren och utanför så stod det en brevbärare som gav mig posten för att han inte kunde lägga det i lådan... Gissa vad det var?
MIN "NEW MOON" DVD! Jag blev så jävla glad! Posten var ju seg så att jag fick den inte i fredags så att jag fick gå igenom en hel helg utan denna underbara sak! Gud vad jag gillar den filmen. Man längtar ju inte mer till "Eclipse" när man tittar på smakprovet som är med bland extramaterialet.
Eftersom att det är över 4 timmars extramaterial så har jag inte haft tid att titta på allt. Även om extramaterialet både är roligt och intressant så är det ingen människa som orkar sitta i 4 timmar och titta på det i sträck.

När jag satt på en bänk idag så blev jag värsta sugen på att skriva! Innan kunde jag sitta och skriva flera timmar varje dag, men har inte haft den lusten på ett tag. Men nu är den tillbaka. Nu är det upp till bevis att se vad som kan skrivas ihop.


(var tvungen till att lägga in en bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0