Jag är nästan lite nervös...

Idag har jag inte gjort ett skit... Tittat på "Vampire Diarys", den serien är så patetisk så att jag är tvungen att kolla på den... Och jag har snart läst ut "Syskonkärlek". Den är ju så jävla bra! (Har läst den ett par gånger innan). När jag satt på tåget så var jag tvungen att sluta läsa för att jag började nästan gråta. Jag kan ju inte berätta varför - då avslöjar jag ju hela boken.

På torsdag händer antagligen något stort! Jag berättar inte vad... Då förstör jag kanske för mig själv!

Aja, bio ikväll. "Shutter Island". Hoppas att filmen är bra! En psyktriller är precis vad jag gillar!

Jag märkte att jag snart har sett 5 av 12 filmer som går på bio just nu. Och nästa vecka så blir det "Remember Me" och inom kort så blir det även
"Alice i underlandet!!! Jag är en bio nörd! Det som folk tycker är ännu konstigare än att gå på bio så ofta är att jag har börjat gå ensam... Än så länge har ingen bitit mig, hoppas att det förblir så.



Trailer på "Shutter Island":

Kommentarer
Postat av: JASMINE

fin blogg!

allt bra?

2010-03-04 @ 15:20:27
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0