Voddler är fan bäst!

Först måste jag nämna att jag hittat min Klick! tidning som jag nästan gråtit över att inte ha hittat! Jag blev mycket glader!

Sen så måste jag hylla mitt nya favoritprogram Voddler! Shit, jag älskar att titta på film och detta är rena himmelriket! Massor av gratis filmer och faktiskt några asiatiska skräckisar (vilket jag älskar) som är riktigt bra! Denna veckan har jag sett 10 filmer (hitills) och det ska snart bli 11. Idag har jag sett "A Teatchers Crime", "G.I Jane" och jag håller på med "Saw IV" som ska följas av "Rosemary's baby" tror jag... eller kanske "One missed call".


Om 10 dagar ska jag se "The Wolfman" på bio och lägger därför upp trailern!


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: HEHEHEHH! Ja, jag har sett den mindre än 56 gånger. (HUR FAN PALLAR DU RÄKNA???? :O:O)

hehe, men vi behöver inte skriva hur många gånger. ^^

2010-01-31 @ 19:36:19
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0