Vem undviker vem?

Idag har jag varit hos ögonläkaren för att mitt ena öga har ett seriöst problem. Helt plötsligt så börjar ena ögat fucka så att jag ser dubbelt, som att man är packad... (& hur vet jag det?) Jag fick såna coola ögondroppar som gör pupillerna gigantiska! Jag såg ut som en hungrig vampyr, MUMS! Sen skulle jag få någon konstig pappersremsa som skulle ligga i ögat runt fem minuter. Det var nog några av dom mest obehagligaste fem minuterna i mitt liv! Jag kunde inte ha ögonen öppna för att det gjorde ont när jag blinkarm, men även om jag blundade så rör ju sig ögonen i alla fall och det gjorde ont som fan! Nej, ont så in i helvete!
Men självklart så sa läkaren att inget var fel och jag fick gå hem med mitt öga som fortfarande helt fucked up! (Förlåt för att jag svär så mycket...)

Sen när jag kom hem så såg jag fram emot att se eftermiddagens avsnitt av Simpsons, Family Guy och Scrubs MEN dom visade ju samma avsnitt som igår! Är dom helt dumma i huvudet? Dom kan ju inte visa samma avsnitt...

En kul nyhet är att jag och Madicken är 555 bäst på Disturbia med Rihanna som duett i hela världen... WOW!

Grrrr... Blir helt nervös av denna videon.
Måste sluta gråta till musikvideos och trailers! Det är fan inte normalt! Klarar inte av att inte gråta till någon video som visar den sorgliga sidorna av New Moon... PINSAMT!

Kommentarer
Postat av: eliiin

du är inte konstig, jag är likadan :D. annars är vi två ! :)

2010-01-21 @ 12:54:39
URL: http://elinarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0