Skola + Snabba Cash

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska sluta. Sen efter lunch så ska jag till yrkesgrejset och snacka om hur jag ska lägga upp mitt schema fram till sommaren. Eftersom att jag ska byta linje till hösten så är det ingen mening att jag fortsätter med medieproduktion eftersom att den krusen fortsätter i tvåan och jag får 0 poäng hur mycket jag än presterar... Riktigt dåligt. Men jag ska snacka om hur man kan lägga upp det. Min plan är att få läsa ett tillvalsämne som man väljer till i tvåan/trean på mina luckor och får poäng i det redan nu. Några säger att jag borde vara kvar och lära mig webbdesign, men fattar ingen att det kommer jag ju att läsa när jag går IT också. Varför kan jag inte bara försöka hitta en läsning där jag får poäng?


btw, ikväll är det snabba cash!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-01-15 @ 13:33:35
URL: http://aabsolutjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0