Korallröda naglar!

I'm getting bored waiting 'round for you...

I skrivande stund skulle jag precis klistra in ett citat från "Feeling Sory" med Paramore... Och när jag ska klistra in så bara kommer Paramore på TV med "Brick by boring brick". Skumt! Men den videon är iaf sjukt söt och därför ska jag länka till den längst ner!
Jag tänkte gå en runda i stan med min tomma plånbok. Jag var helt säker på att jag skulle få mina pengar imorgon, men nej! Eftersom att jag fyllde år så sent förra året så fick jag barnbidrag den 20nde året ut, men nu när jag inte får pengarna den 20nde utan den 25e. Vilket är på måndag. Jag som behövde nya hörlurar! Blääääääääää! Men jag får överleva tills dess.
Devin ska lära mig spela "Halo", jag är sämst i världen! Jag testade i helgen och jag dom typ 60 gånger på 15 minuter... Pinsamt!
& jag har kommit på ett nyårslöfte, sluta bita på naglarna en gång för alla. Jag har målat dom korallröda och jag ska göra allt för att ha nagellacket på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0