J'veux ton amour, et je veux ta revanche. J'veux ton amour, je ne veux pas être l'ami.

Trallala...
Jag och Gabriel sitter och kollar på "Mean Girls". Den är jätterolig, har inte sett den på jättelänge. Det är en ultimat tjejfilm som man kan se om och om igen. Det är väl den och "John Tucker must die". Fast jag kan ju se nästan alla filmer flera gånger, eller jag ser de flesta filmerna mer än en gång.
Innan var vi ut och gick en runda. Svinkallt! Jag var ju så dum att jag inte tog på mig tjocka strumpor så att mina strumpor var ju helt blöta. Dumt, dumt Nicolina.
Aja, nu ska jag titta klart på filmen och sen damsuga lite följt av "Mirrors Edge", tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0