Intresseklubben anteknar!

Nu är det mycket att skriva ner. Jag börjar från början, om det nu finns en början.

1. Nicklas Hocker har lagt upp en YouTube länk på sin blogg som länkar till en låt/video som jag har lagt upp! Jag blev jätteförvånad när jag såg det, men glad! Att småsaker kan göra en så glad.
2. Jag ska byta klass och linje! Så att i höst så att jag kommer att gå om 1an med alla 94orna, troligen bara killar eftersom att jag ska byta till IT.
3. Jag och min syster är bäst på Poker Face på Lips. Vi är 234 bäst i världen på duett. Västa coolt!
4. Min sköldpadda, Dixie, har inte vaknat än och jag saknar henne och där med ändrat min bakgrundsbild till en fin bild på henne.
5. Vi håller på med HTML koder i skolan och jag gjorde världens finaste hatbild på Jacob/Taylor!
Toppen lista!


MIN HATBILD:


Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Go team Edward :D

2010-01-21 @ 12:01:25
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: Fanny

Detta gillas starkt :D

2010-02-01 @ 10:38:30
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0