Min syster slog mig så att jag fick näsblod.

Jag har inte skrivit här på länge. Har inte haft tid och när jag väl hade tid kom jag inte på något att skriva. Men nu ska jag försöka sammanfatta mitt liv i punkter. Hehe, då börjar vi.

● Som min rubrik sa så fick jag näsblod när vi småbråkade på skoj och jag fick en spark på näsan (det var ju inte meingen). Efter att jag hade sagt att det gjorde ont 100 gånger så märkte jag att jag hade fått näsblod. Not so good...
Fanny har en häst.
● Det har varit alla hjärtans dag och jag har ätit gelehjärtan, vilket är vääääldigt gott! Men det är en sån grej som bara är goda på alla hjärtans dag. Ungefär som att risgrynsgröt bara är gott på julafton. 
● Jag har varit på bio och sett "The Wolfman". Riktigt bra film! Se värd! 
● Jag har inte sett en läskig skräckfilm på länge, jag tycker att det är ganska tråkigt. Vill se en läskig en!
● Imorgon ska Andrea, Fanny och Emelie sova hos mig och då ska jag skrämma dom med en skräckfilm så att dom kommer att kissa på sig. Får försöka med "Paranormal Activity". Jag tycker att den är långt ifrån läskig fattar inte hur folk blir rädda, men tydligen så blir alla utom jag rädda så att det kan skrämma dom. Fattar inte vad som är läskigt med en dörr som flyttar sig 10 centimeter på en hel natt... 
● Idag ska jag fika med Hannah, mycket trevligt. Vi har bokat om 4-5 gånger, men nu ska det äntligen bli av.
● Paramore har en ny video.
● Jag har lärt mig sjunga "She got me like nobody" i "Poker Face" med Lady GaGa så nu försöker jag få asmycket poäng så att jag kommer med på listan...


Så, det var allt tror jag!


Videon är borta från youtube.com så att det får bli en annan länk.
Paramore - The Only Exeption:
http://www.paramore.net/video/the-only-exception-2/

Hej, svejs!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men favoriterna brukar inte vinna och så storfavorit som han är. Usch, fett läskigt. Folk kommer tro att de inte behöver rösta för han är redan självklar. Så får man inte tänka (A) Jag ska rörsta så det glöder om telefonen! :D

2010-02-18 @ 17:26:43
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0