Gud var jag blev glad, och sen så jävla f*cking sur!

Först måste jag skriva att jag har bokat biljett till "The Wolfman" om en vecka! Spännande som fan!

Igår så var det final i "Paradise Hotel" som jag sett fram emot sen serien började... Men av alla kvällar att vara dödströtta på så är det ju självkart att det är just den kvällen då jag vill hålla mig vaken till "Paradise Hotel" finalen. Men nej, det är ju självklart att jag var trött just den dagen och kunde inte ens hålla ögonen öppna till klockan var nio! Ja, så att jag tänkte se det på TV6 play när jag kom hem från skolan.
MEN det är ju självklart att någon läser högt i klassrummet att Jackie vann!
HON SKULLE JU FAN INTE VINNA, HON SLOG UT CIMON!
Fast jag anade att hon skulle vinna...


No pic this time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0