Ultimatklagningsvarning

Jag har min gymnasieångest tillbaka. Jag var 100% säker på att jag ville byta till IT istället för IT-media… Men jag vet inte riktigt. Tänk om jag är helt lost där och yrar om saker jag inte har en aning om och alla andra bara jobbar vidare och jag är värsta efter och allt bara blir fel. Men det är ju så att jag är lite efter redan nu om jag väljer att inte byta. Jag behöver bli något – det blir jag inte när man går media. Alla går media eller estet känns det som. Leka runt ett par år låter ju toppen – men leka runder när man sitter i kassan på ICA för att man valde en linje man inte fick mycket av är ju tvärt om. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH! Varför göra detta valet? Jag kommer att ångra mig om jag inte testar IT ett tag i alla fall, och om det inte funkar byter jag tillbaka. Bra plan? NEJ! Bestäm dig Nicolina!

Jag kanske borde döpa om min blogg till: http://www.NICOLINAKLAGAR.blogg.se/ . Det hade passat såååååååå mycket bättre! Jag måste sluta klaga och kritisera allt! Jag måste lära mig hålla käften och bara säga saker som gör mig och andra glada. Buhu!

Btw, jag har fått mina pengar och hämtar ut min älskade iPhone idag! Men skyddet jag ville ha var slut och dom planerar inte att beställa in nya som det ser ut nu.  Får leta upp ett nytt. Bara den inte blir för klumpig…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0