Omfg!

Jag skäms över mig själv! Jag har en Justin Bieber låt på huvudet! HUR FAN FICK JAG DET? Jag känner mig så taskig mot allmänheten för att jag terroriserar dom med den jävla låten (& min röst). Jag behöver en plan på hur jag ska få bort den från huvudet... Jag tror att det tar längre tid att tänka ut en plan än att få bort en låt från huvudet. Låten är förjävlig och jag dör bara jag tänker på den. Justin ser så äckligt fjäskig ut, eller som Madicken beskrev honom: lite fjantigt bögig. Haha, mitt i prick! Jag kan inte fatta hur folk kan tycka att han är snyggast i världen! Det är verkligen en funderare!
& hur fan kan det vara över 5,800,000 träffar om man söker på google.com efter bilder på Justin B? Det är bara 614 om man googlar mitt namn och då kommer det inte upp så många som är relaterade till mig, borde vara mer eftersom att jag är så delikat att titta på.

Jag kör Perez Hilton-style och ritar konstiga taskiga saker i paint (i mitt fall photoshop) på bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0