ny design, igen

Det som är roligt med blogg.se är att byta design... Att skriva blogg är inte speciellt kul märkte jag. Innan skrev jag dagbok för bara mig och då kunde man skriva om exakt ALLT! Men man vill ju inte dela med sig av hela sitt liv på internet. Det gör man ju knappt till folk i verkliga livet. Hur mycket folk än tror att man berättar saker för andra så finns det alltid hemligheter som aldrig kommer att avslöjas så om man får 1 miljon! Okej, hade jag fått 1 miljon så hade jag berättat hemligheter. Men saken är den samma.
Har du tänkt på att man kan skvallra och dömma andra för sig själva när man ska hålla en hemlighet. "Hahahahahahahaha, varför berättade hon detta för mig? Hon verkar ju helt störd"! Man ser i folks ansikten när man berättar något hemligt till någon när personen snackar skit för sig själv och tycker att personen är störd.
Det som får mig att inte vilja berätta allt för personer jag inte litar på är att om man blir ovänner så kan risken vara att personen man blir oense med delar med sig informationen till andra. Man kan inte lita på någon med andra ord. Eller kanske någon.

Jag har tre saker som jag har sagt till folk som inte är sanna. Här kommer dom:
- Att jag är ihop med Edward Cullen
- Att jag har en giraff i mitt förråd
- Att jag har vunnit idol i Saudiarabien


Imorse när jag skulle gå till bussen så såg jag en mördarsnigel! Helt seriöst, den försökte döda mig! Ja! Det är sant! Den bara gled över trottoaren som ingenting framför mina skor! Hur jävla äckligt är inte det! Jag klöktes och sen sprang jag! DEN VAR PÅVÄG MOT MIN SKO! Hade den nuddat mig så hade jag bara skrikigt som om någon jagat mig med en kniv!
Jag kommer ihåg en gång när jag skulle hem från bussen och det var som att mördarsniglarna hade en släktträff mitt på trottoaren! Det var typ 12 stycken som låg i en en hög och jag började skrika som en galning. Vad jag inte såg var det en person i soprummet (som låg 3 meter ifrån) som stack ut huvudet och såg chockat på mig och sen fick jag en "hon verkar helt efter" blick! Det blev helt fail, men jag höll på att bli dödad!
Jag hoppas att jag överlever tills imorgon... Man vet inte om jag fick något konstigt gift på mig och jag kommer dö långsamt inatt! Jag kanske kommer att dö snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0