HAHAHAHAHAHAHAHA

Tittar på min bdb från dag 1. Jag kan inte fatta att jag har skrivit tkr och jag älskar dig till alla. Det stor dock att jag stör mig på fjortisar, hade jag bedömt någon som skrev så idag så hade jag själv tyckt att mitt förra jag var fjortis. "Nu ska jag inte vara en sån fjortis..."

"Jag spelar in från MTV för att jag ska kunna se musikvidos när jag kommer hem från skolan och inte massa löjliga dejting grejer."
Där satt den! HAHA!

Jag har 700 bilder eller något sånt och pallar inte ta bort massa bilder på Bill Kaulitz och Tokio Hotel! Jo, jag har skrivit ett tacktal på en bild till Bill som jag raderade innan jag läste klart det! Och det står att jag älskar Bill och TH jättemycket så att jag kan dö typ.

& redan då använde jag ord som sexigt och kåt!

Nicolina = Pervo nummer 1


Kommentarer
Postat av: Diskret

You like it

2010-08-16 @ 22:02:09
URL: http://diskretskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0