bloggelibloggblogg

Jag har fått en iPhone, haha! Jag ser hela skärmen men skriver 100% fel i sms hela tiden känns det som. Jag fattar ingenting! Jag fick fan fråga någon annan om hur man gjorde den ljudlös! Men det löser väl sig. Men jag fattar inte vad jag ska fylla ut 16 GB med. Musik har jag ju i min iPod, bilder tar jag ju med min kamera och vad finns det kvar?
Det är ju fett coolt med touch och helt tangentbord! Den är ju liiiiiiite klumpig men väger faktiskt mindre än min förra, tror jag... Whatever!
MEN man kan inte blogga från den! :(

Jag skulle skriva något jag irriterade mig på här - men jag kommer inte ihåg...
Vad finns det för likheter mellan Nicolina och en guldfisk?
Svar: båda har inget minne!
LOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0